Skip to content

8 რამ, რაც ჩემ შესახებ არ იცი.

April 12, 2011

მაცომ ახალი,ძალიან საინტერესო თეგ თამაში წამოიწყო : “8 რამ, რაც ჩემ შესახებ არ იცი“. თამაშში დათაგვისთვის მადლობა მას,მე კი დავიწყებ რვა თქვენთვის ჯერ კიდევ უცხო ფაქტების ჩამოთვლას ჩემს შესახებ :

ზოგჯერ თავი ისევ სამი წლის მგონია,ზოგჯერ კი - დედაბერი.

 

  1. მგონი უკვე ისეთ დღეში ვარ ყველგან იმის აღნიშვნა მინდება,რომ სინამდვილეში ანნა მქვია და არა ანა.. რადგან უკვე რამდენჯერმე პრობლემა შემექმნა სახელთან დაკავშირებით,რომ დაბადების მოწმობაში ანნა ვარ და დიპლომებში,სკოლის ჟურნალში და სხვა ადგილას  ანა ხოლმე,რაც პრობლემას ჰქმნის..
  2. თითქმის შვიდი წელი ვსწავლობდი ვიოლინოზე დაკვრას,თუმცა საკუთარი თავისთვის მევიოლინე ჯერ არ მიწოდებია..
  3. მაქვს ძალიან ცვალებადი ხასიათი და არაფერში ვიცი ზღვარი,ან ვარ ძალიან მხიარული ან საერთოდ საუბრის სურვილიც არ მაქვს..
  4. მგონი ძალიან მოუხერხებელი ვარ  და ყოველთვის რაღაცას ვუშავებ საკუთარ თავს.
  5. მაქვს მკაცრი ბუნება,თუმცა არ ვარ ფეთქებადი და პირიქით მომთმენი.. მაინც ყოველთვის ადვილად მწყინს.
  6. ალბათ ვერასდროს შევძლებ დავთმო,რადგან ძალიან ჯიუტი ვარ და ყოველთვის აუცილებელია იყოს ისე როგორც მინდა ^_^
  7. არ მიყვარს უზრდელი,თავის მომაბეზრებელი,ჭორიკანა,აფერისტი ადამიანები.ჩემთვის დიდი მნიშვნელობა აქვს სიმართლეს და სამართლიანობას.ყველაზე მეტად არ მიყვარს,როცა მატყუებენ..
  8. მომწონდა ბევრჯერ,მაგრამ არასდროს ვყოფილვარ შეყვარებული..

ესეც რვა ახალი ფაქტი ჩემზე! ნელ-ნელა ბლოგის ავტორზეც გროვდება ინფორმაცია და იქნებ დადგეს ის დღეც მკითხველი უფრო მიცონბდეს,ვიდრე ცხოვრებაში ნაცნობი ადამიანი.. ახლა კი მოდით ჩემი მეგობრებიც გაიცანით ) ვთაგავ : მარის,რუსას,♥ Summer ♥,ჩხიკვს,მარი(მარისტერს),ქევანას,სიყვარულოვნას და სალოლას.

31 Comments leave one →
  1. April 12, 2011 20:45

    მმ.. ^^ სახელზე არ ვიცოდი, ვაჰვაჰ… : >

    მადლობა თაგისთვის, ვეცდები რამე მოვახლაფორთო. : >

    • April 12, 2011 20:54

      ჰო😀
      შენი პოსტი ყველაზე საინტერესო უნდა იყოს ვფიქრობ მკითხველისთვის )) თუმცა თუ გინდა ბოლომდე ინკოგნიტოდ.. : ) მოკლედ შენს სურვილზეა😀

  2. ♥ Summer ♥ permalink
    April 12, 2011 20:53

    5 da 6 ჩემ შემთხვევაშიც ეგრეა❤ ძალიან საინტერესო თამაშია❤ რომ მოვიცდლი აუცილებლად დავწერ❤ მადლობ :*

  3. April 12, 2011 20:58

    მე მგონი, ყველაზე საინტერესო მაინც 2 და 8 იყო. აი, ისეთი კონრეტული ფაქტები.. ასეთები რომ ყოფილიყო დანარჩენიც, ბევრად საინეტრსო გამოვიდოდა.
    სიმღერა შესანიშნავია.. ძალიან მიყვარს. ^^
    პ.ს. ვიცი გაგიხარდება, ახლა რასაც გეტყვი. უკვე დავიზეპირე, რომელ პოსტს, რომელი სიმღერა ადევს, სულ აქ ვარ ხოლმე და ვუსმენ.

    • April 12, 2011 21:08

      გამიხარდა,გამიხარდა.. )))
      რავიცი ჩემს შესახებ ვფიქრობ მთავარი ეს იყო,დანარჩენი უფრო წვრილმან საკითხებად მიმაჩნია.. : ) ვეცადე დამეწერა,მთავარი ჩემს შესახებ რასაც ვერავინ გაიგებდა ვიდრე არ გამიცნობდა.

  4. April 12, 2011 21:50

    საინტერესო ტეგ–თამაშია ან,მადლობა რომ დამთაგე:*
    დავწერ თავისუფალ დროს…
    არ ვიცოდი მევიოლინე თუ იყავი….როგორ მომწონს ვიოლინოზე რომ უკრავენ…❤❤

  5. April 13, 2011 16:53

    me vicodi, rom violinoze ukrav.. erT-erT postSi gewera..
    mm, axla davikvexne, kargi da yuradRebiani mkiTxveli gyavs-meTqi, ana.:D

    • April 13, 2011 17:09

      ხო ერთი პოსტი ძალიან ადრე ვიოლინოს მივუძღვენი კიდეც❤ 😀 მიხარია,რომ მყავს მერე❤

  6. April 13, 2011 17:00

    მე2, და მე7 ვიცოდიიი :დ :დ :დ

    დანარჩენი, ვაღიარებ, არ ვიცოდი🙂

  7. April 14, 2011 00:16

    შენი მერვე პუნქტი მეც შემესაბამება თუმცა პოსტში ეს აღარ დამიწერია.

    • April 14, 2011 14:45

      ვეჭვობ საერთო შეხედულებებიც გვექნება ამ საკითხთან დაკავშირებით და ალბათ ამიტომაც ))

  8. April 14, 2011 12:46

    მეც უნდა დავწერო ერთი ეგეთი პოსტი ^^

    • April 14, 2011 14:46

      ხოო,დაწერეე )) თუ ჯერ არავის დაუთაგიხარ ჩათვალე მე დაგთაგე,ახლავე ჩაგამატებ : )

  9. April 14, 2011 23:08

    მე რა ყოვლის მცოდნე ვარ🙂 ყველაფერი ვიცოდი და საშინლად მიყვარხარ❤

  10. April 15, 2011 09:33

    @ანა
    დრაფტში მაქვს, ნახევრად დავწერე უკვე და დღეს თუ მოვახერხე, გამოვაქვეყნებ🙂 :*

  11. what? permalink
    April 18, 2011 15:07

    magari musikaa 89ers *_*

  12. May 7, 2011 00:03

    zaan momewona sheni blogi🙂 da am simgheraze vgijdebi🙂
    and all that I can see and all that I can see and all that I can see is just a yellow lemon tree🙂

  13. July 22, 2011 14:19

    რაღაც მომეშვენიალურა აქაურობა ხო იცი შენ?🙂

    • July 22, 2011 15:19

      მაგას რა სჯობს.🙂 ხშირად შემოიარე ხოლმე. )

  14. July 22, 2011 16:29

    უკვე აქ ვარ აწი ძაან რომ გინდოდეს ვეწრ მომიშორებ😉

    • July 22, 2011 18:04

      🙂 აპ,აპ,ააპ.. როგორ უნდა მომინდეს ეეგ.არავითარ შემთხვევაში!

  15. August 19, 2011 14:12

    sheidzleba shemogiertded?

  16. sofo permalink
    November 11, 2011 15:07

    2 garda yvelafeeri emtxveva :):):)

Trackbacks

  1. ორ თამაშში დათაგული… « Phantom
  2. 8 რამ, რაც ჩემ შესახებ არ იცი. « ჩხიკვთან, სახურავზე.

Leave a Reply

